KONFERENCJA HR, KADRY, PŁACE ’25

KONFERENCJA HR, KADRY, PŁACE ’25

Wyzwania i trendy

Do zobaczenia w 2025 roku! Trzecia edycja prestiżowej konferencji dla branży usług kadrowo-płacowych i HR odbędzie się wiosną 2025 roku.

Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu?

W świecie ekspertów tylko nieliczni potrafią inspirować. KONFERENCJA HR, KADRY, PŁACE ’25. Wyzwania i trendy to wydarzenie dla tych, którzy kształtują przyszłość rynku pracy.
Zapraszamy Cię do serca Warszawy, gdzie w Hotelu Sofitel Victoria spotkają się wiodący profesjonaliści z branży. To tutaj rozpoczniemy wdrażanie światowych trendów HR!

Nasze panele podzielone są na trzy kluczowe obszary: I Ludzie, prawo, wyzwania, II Biznes i przywództwo oraz III Innowacyjna przyszłość HR.
Będziemy omawiać najnowsze zmiany w prawie, strategie liderek_ów w czasach transformacji i wpływ nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji na sektor HR. Poruszymy też temat różnorodności i inkluzywności - szczególnie ważny dla pokolenia Z.

KONFERENCJA HR, KADRY, PŁACE ’25. Wyzwania i trendy to idealna przestrzeń do budowania sieci kontaktów, wymiany doświadczeń i czerpania inspiracji do wprowadzania innowacji w Twojej karierze. 
Już dziś zarezerwuj swoje miejsce na wydarzeniu, które wyznacza trendy w HR w Polsce i łączy wizjonerskie idee z praktycznymi rozwiązaniami. Przyciągaj talenty, inspiruj do rozwoju!

Kto organizuje KONFERENCJĘ HR, KADRY, PŁACE ’25.
Wyzwania i trendy?

Kto organizuje KONFERENCJĘ HR, KADRY, PŁACE ’25.<br>Wyzwania i trendy?

Pionier szkoleń online dla branży HR w Polsce. 

Misją HR na Szpilkach jest szerzenie wiedzy, rozwój kompetencji oraz integracja i profesjonalizacja środowiska zawodowego pasjonatów kadr i płac. Dzielimy się ekspercką wiedzą bez barier społecznych i terytorialnych, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wspierając równe szanse w osiągnięciu mistrzostwa zawodowego i sukcesu osobistego Uczestników szkoleń. 

Wokół marki HR na Szpilkach skupiona jest olbrzymia Społeczność Pasjonatek_ów Kadr i Płac — praktyczek_ków, pasjonatek_ów, ekspertek_ów. Łączą nas wspólne pasje — ludzie i prawo pracy. 

Olbrzymie zasięgi w mediach społecznościowych są wynikiem niezwykłej charyzmy i pozytywnej energii Założycielki marki HR na Szpilkach — Moniki Smulewicz. Za marką HR na Szpilkach stoi zespół zaangażowanych w misję firmy osób, dbających każdego dnia o Uczestniczki_ków kursów, tj. o zapewnienie im komfortu zdobywania wiedzy i podnoszenia kwalifikacji. Wartości, którymi się kierujemy, są: entuzjazm, rozwój i zaangażowanie. 
Zapraszamy do dołączenia do naszej Społeczności i dzielenia z nami pasji do prawa pracy!

POZNAJ AKADEMIĘ MISTRZOSTWA KADROWO-PŁACOWEGO

Partner merytoryczny wydarzenia

Partner merytoryczny wydarzenia

Eduwersum Collegium Rozwoju HR stanowi fundament nowoczesnej edukacji w branży HR. Nasza podróż rozpoczęła się w 2017 roku od Akademii Online „O kadrach i płacach z pasją”. Po siedmiu latach szczycimy się ponad 20 000 Absolwentek_ów programów rozwojowych i ponad 60 000 praktyczek_ów, które_rzy ukończyły_li nasze szkolenia.

Dziś jako Eduwersum kontynuujemy misję dostarczania wysokiej jakości szkoleń online i stacjonarnych z prawa pracy, kalkulacji wynagrodzeń i HR. Wszystko dzięki unikatowej metodologii nauczania, która łączy wiedzę specjalistyczną z motywacją i wsparciem. Nasze szkolenia, prowadzone przez czołowe_ych ekspertki_ów HR, uzyskały prestiżowy certyfikat jakości ISO:9001. 

Rozwijamy Eduwersum dla biznesu. To zespół doświadczonych ekspertek_ów HRM, który wspiera biznes, projektując i realizując usługi optymalizacyjne, rozwojowe i mentoringowe.

POZNAJ OFERTĘ SZKOLEŃ I WEBINARÓW 2024
konferencja moniki smulewicz

Prowadzenie

Monika Smulewicz

Ta Konferencja to okazja do dokonania rewolucji w życiu zawodowym i nawiązania relacji z ludźmi, którzy wesprą Cię na drodze do mistrzostwa.

Zapraszam Monika Smulewicz

Przewodniczka społeczności HR na Szpilkach®, która zrzesza ponad 80 000 specjalistów HR i wyznacza kierunki rozwoju branży HR, kadr i płac. 
Twórczyni i dyrektorka Eduwersum® Collegium Rozwoju HR, w której od 2017 roku swoje kwalifikacje podniosło blisko 20 tys. kursantek i kursantów w calej Polski.
Redaktor naczelna Magazynu HR na Szpilkach® — pisma, które wpływa na kształtowanie dyskursu w branży HR. Magazyn można znaleźć na półkach wszystkich znaczących salonów prasowych i księgarń. 

„Sparingpartnerka biznesu”, wspiera liderki_ów w rozwoju i etycznym przywództwie. Jej osobiste podejście do edukacji i rozwoju w HR odzwierciedla głębokie zaangażowanie w podnoszenie standardów zarządzania zasobami ludzkimi.

Jarosław Kuźniar

To prawdopodobnie najbardziej zaangażowana publiczność jaką spotkałem. Na scenie wiedza uzupełnia się z doświadczeniem. Praktyka dyskutuje z trendami. Definicja HR wypełnia się tu treścią i wspiera ekspertów w rozwijaniu Zespołów.

Zapraszam Jarosław Kuźniar

Jarosław Kuźniar to doświadczony dziennikarz, mentor i ekspert w zakresie public speaking, z 30-letnim doświadczeniem w pracy w największych mediach (m.in. Trójka, Radio ZET, TVN24, TVN, Onet). 

Jako CEO Kuźniar Media i redaktor naczelny Voice House, specjalizuje się w storytellingu i budowaniu skutecznej narracji dla ludzi i marek. Swoje bogate doświadczenie sceniczne oraz wiedzę z zakresu dykcji, retoryki i wystąpień publicznych przekazuje jako mentor w Voice House Academy, gdzie uczy liderki_ów, jak tworzyć historie angażujące odbiorców w każdym kontekście.

Kup bilet
Jeszcze nie jesteś pewna_y? Poznaj nasze ekspertki i ekspertów!

Ekspertki i Eksperci

Podczas KONFERENCJI HR, KADRY, PŁACE ’25. Wyzwania i trendy swoją wiedzą dzielić się z nami będzie ponad 30 ekspertek_ów, prawniczek_ów, a także menedżerek_ów z obszaru HR. To wyjątkowa okazja do osobistego spotkania, nawiązania unikalnych kontaktów i wymiany doświadczeń.

Wojciech Chromik
Wojciech Chromik

Ekspert HRM w HR na Szpilkach

Menedżer, ekspert HRM, trener FRIS w HR na Szpilkach
Przemysław Ciszek
r.pr. Przemysław Ciszek

Partner Zarządzający C&C Chakowski&Ciszek.

Joanna Cur
r.pr. Joanna Cur

Radczyni prawna, specjalistka prawa pracy

Radczyni Prawna, specjalistka prawa pracy, mentor, szkoleniowiec, wykładowca akademicki. Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Społecznej Akademii Nauk oraz Podyplomowych Studiów Managerskich w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie, zdała egzamin zawodowy i została wpisana na listę radców prawnych. Praktyk biznesu z 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach. Przez 8 lat zarządzała dużymi zespołami sprzedaży w T-Mobile Polska S.A. w kanale własnym oraz franczyzowym. Specjalizuje się w prawie pracy, zagadnieniach związanych z ochroną danych osobowych oraz przeciwdziałaniem mobbingowi w miejscu pracy. Na co dzień prowadzi szkolenia dla przedsiębiorców, managerów, pracowników HR, pracowników kadr i płac oraz księgowych. Jest wykładowcą w Eduwersum Colegium Rozwoju HR. Została wyróżniona nagrodą dla najlepszego Wykładowcy 2023 r.
Robert Czuła
Robert Czuła

Prezes Zarządu Soneta

Radosław Drzewiecki
Radosław Drzewiecki

CEO LP GROUP - Leanpassion, Youniversity, Sherlock Waste

Ewa Flaszyńska
dr hab. Ewa Flaszyńska

Dyrektorka Departamentu Rynku Pracy w MRPiPS

Dyrektorka Departamentu Rynku Pracy w Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Adiunktka w Katedrze Ustroju Pracy i Rynku Pracy na Uniwersytecie Warszawskim
Izabela Florczak
dr Izabela Florczak

Prodziekanka, Adiunkt na WPiA UŁ

Maja Gojtowska
Maja Gojtowska

Ekspertka PR i komunikacji wewnętrznej

Ekspert w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej z doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach i agencjach public relations. Specjalizuje się w employer brandingu i komunikacji w obszarze rekrutacji i HR; www.gojtowska.com
Małgorzata Górska
Małgorzata Górska

People Culture & Communication Director.

Praktyk HR, People Culture & Communication Director.
Michał Helman
Michał Helman

Chief Commercial Officer Burda Media Polska

Doświadczony i dynamiczny lider oraz menedżer z ponad 20-letnim międzynarodowym doświadczeniem biznesowym. Swoje profesjonalne know-how w zakresie zarządzania zdobywał, kierując z sukcesami zespołami handlowymi – sprzedażowymi, marketingowymi oraz produkcji treści. Obecnie pracuje dla jednej z najszybciej rozwijających się firm medialno-wydawniczych, odpowiadając za działalność komercyjną Burda Media Polska. Współpracuje przy tym ściśle z największymi międzynarodowymi graczami medialnymi: Conde Nast., Time Inc, Lagardere Active oraz Gruner und Jahr. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Oxford University Innovation and Change Executive Programme, INSEAD Digiltal Transfromation Programme. Posiada certyfikat FIPP MBMC.
Maciej Herman
Maciej Herman

Dyrektor Zarządzający firmy Wedel

Iwona Jaroszewska-Ignatowska
dr r.pr. Iwona Jaroszewska-Ignatowska

Partnerka Założycielka People & Law

Partnerka Założycielka People & Law Jaroszewska-Ignatowska Sarek-Sadurska
Anna Kamińska-Pietnoczko
dr Anna Kamińska-Pietnoczko

Prawniczka w C&C Chakowski & Ciszek

Szefowa Działu Prawa Pracy i RODO w kancelarii C&C Chakowski&Ciszek
Bartłomiej Karasiński
Bartłomiej Karasiński

Kierownik Zespołu Workflow enova365

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunku Rachunkowość i Controlling. Od zawsze związany z ekonomią, finansami i oprogramowaniem przeznaczonym do zarządzania przedsiębiorstwem. Doświadczony kierownik projektów IT oraz team leader. Posiada doświadczenie wdrożeniowe w zakresie oprogramowania klasy DMS, a obecnie kieruje pracą zespołu tworzącego moduły Workflow i DMS systemu enova365. Lubi tworzyć procesy optymalizujące pracę przedsiębiorstw, ułatwiające codzienną pracę.
Witold Kowalski
Witold Kowalski

Ex-CEO Nike Poland, Właściciel WK Profit Consulting.

Ex-CEO Nike Poland i Telepizzy, konsultant i mentor z 34-letnim doświadczeniem. Właściciel WK Profit Consulting. Jego biznesowe know-how pochodzi z doradztwa dla ponad 190 polskich i międzynarodowych firm, zakładania czterech biznesów od podstaw oraz mentoringu w projektach Komisji Europejskiej i Fundacji Liderek Biznesu.
Magdalena Król
Magdalena Król

HR Managerka z sercem, Mentorka, Coach, People & Culture Managerka w 4kraft

Wiktoria Kuc
Wiktoria Kuc

Dyrektorka Personalna, Symfonia

Piotr Macieja
Piotr Macieja

Executive & Business Coach

Joanna Malinowska-Parzydło
Joanna Malinowska-Parzydło

Executive PartnerExecutive Partner Younicorn

Liderka opinii w świecie zarządzania bogata doświadczeniem strategicznym w koncernach mediowych m.in. w dzienniku „Rzeczpospolita” i Grupie TVN. Pomaga zarządzać komunikacją, zaufaniem i zaangażowaniem oraz budować dobry wpływ liderów na samych siebie i na zdrowy rozwój ich firm. Jako prekusorka - w 2014 r. bestsellerem „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą” wprowadziła tematykę marki osobistej w polskie realia, tworząc podwaliny teorii i dobrą praktykę budowania silnej marki w miejsce hałaśliwego PRu. Projektuje autentyczne marki liderów z charakterem w oparciu o autorski model komunikacji marki i inteligencji przywódczej. Założycielka Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu oraz think tanku HR Influencers. Mentorka i coach. Socjolożka. Wykładowczyni MBA. Mówczyni TEDx. Flamenka.
Katarzyna Oksińska
Katarzyna Oksińska

Dyrektor Departamentu HR w Centralnym Ośrodku Informatyki

Sławomir Paruch
r.pr. Sławomir Paruch

Founding Partner PCS | Littler

Founding Partner - HR Business LawyerFounding Partner - HR Business Lawyer PCS Paruch Chruściel Schiffter Stępień Kanclerz | Littler
Monika Pawłowska
Monika Pawłowska

Psycholożka, Coach ICC, Mentorka, Trenerka Biznesu

Psycholożka, Konsultantka, Coach ICC, Mentorka, Mediatorka, Trenerka Biznesu, Menedżerka. Posiada ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Specjalizuję się w budowaniu i prowadzeniu programów i projektów rozwojowych, sztych na miarę warsztatów oraz projektów doradczych m.in. z zakresu budowania efektywności osobistej, umiejętności interpersonalnych, rozwiązywania trudnych sytuacji/kryzysowych, budowania i zarządzania zespołem, a także budowania angażującego środowiska pracy oraz procesów coachingowych i mentoringowych.
Karina Popieluch
Karina Popieluch

Company Owner KaizenHR

Consultant/Business Trainer/MBA&HR Lecturer/Author w KaizenHR. Director of HR Business Partner & Senior HR Business Partner Postgraduate StudiesDirector of HR Business Partner & Senior HR Business Partner Postgraduate Studies Akademia Leona Koźmińskiego Akademia Leona Koźmińskiego
Ola Pucicka
Ola Pucicka

Head of Poland, Adriatic and Key CEE accounts at LinkedIn

Head of Poland, Adriatic and Key CEE accounts at LinkedIn, DIBs champion for Growth Markets
Patrycja Rejnowicz-Janowska
mec. Patrycja Rejnowicz-Janowska

Adwokat w Jabłoński Koźmiński.

Katarzyna Sarek-Sadurska
r.pr. Katarzyna Sarek-Sadurska

Partnerka Założycielka People & Law

Partnerka Założycielka People & Law Jaroszewska-Ignatowska Sarek-Sadurska. Od kilkunastu lat wspieram Pracodawców w rozwiązywaniu strategicznych problemów prawnych z jakimi mierzą się Działy HR, Działy Prawne, Zarządy oraz Rady Nadzorcze. Te wyzwania bardzo często dotykają serca całej organizacji i decydują o jej przyszłości. Dlatego misją moją i mojego zespołu jest proponowanie praktycznych rozwiązań, które biorą pod uwagę aspekty prawne, podatkowe, organizacyjne i PR-owe, ale przede wszystkim ludzkie.
Piotr Sawicki
mec. Piotr Sawicki

Wspólnik Zarządzający Kancelarii Sawicki i Wspólnicy

Wspólnik Zarządzający Kancelarii Sawicki i Wspólnicy, adwokat. Specjalizuje się w prawie migracyjnym oraz zagadnieniach legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Centrum Prawa Europejskiego Uniwersytetu Floryda.
Piotr Smoleń
Piotr Smoleń

Założyciel i Prezes Zarządu symmetrical.ai

Paweł Sych
r.pr. Paweł Sych

Radca prawny, Partner w PCS | Littler

RADCA PRAWNY, PARTNER Zarządzający Zespołem Ochrony Danych Osobowych. Z prawem pracy związany od czasów studiów, gdzie bronił pracę w Katedrze Prawa Pracy i Polityki Społecznej UJ pod kierunkiem prof. dr. hab. Krzysztofa Wojciecha Barana. Jest specjalistą w zakresie ochrony danych osobowych, zwolnień grupowych, równego traktowania w zatrudnieniu oraz relacji ze związkami zawodowymi. Ponadto zajmuje się rozwiązywaniem sporów, zarówno polubownie jak i na drodze sądowej. Wielokrotnie był prelegentem na ogólnopolskich konferencjach w zakresie ochrony danych osobowych oraz prawa pracy.
Piotr Szostak
Piotr Szostak

Dyrektor Zarządzający ds. Strategii i Rozwoju Produktu - Benefit Systems

W Benefit Systems odpowiada za strategię i rozwój produktów w obszarze wellbeing, tj. MultiLife i MultiSport. Od ponad 25 lat tworzy i zarządza z sukcesem produktami cyfrowymi oraz firmami technologicznymi. Posiada szeroką wiedzę w obszarze digitalu, rozwoju produktu, wizji i strategii. Karierę rozpoczął w wiodącym europejskim portalu pracy online. W kolejnych latach pracował na stanowiskach zarządzania produktem w firmach takich jak Tivo, Miinto Group oraz MyCointainer, gdzie był odpowiedzialny za uruchomienie i skalowanie produktów cyfrowych.
Anna Telec
Radca Prawny Anna Telec

Radca prawny, założycielka Kancelarii Prawa Pracy

Radca prawny, założycielka Kancelarii Prawa Pracy specjalizującej się w szeroko pojętej problematyce prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Ukończyła Wydział Prawa Uniwersytetu Łódzkiego. Były wieloletni sędzia Sądu Okręgowego w Warszawie odwoławczego Wydziału Pracy. Doświadczony wykładowca prawa pracy ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień i problemów związanych z czasem pracy. Prowadziła szkolenia sędziów, asystentów, aplikantów sądowych, aplikantów radcowskich, pracowników działów personalnych i HR. Była także wykładowcą w Wyższej Szkole Humanistycznej w Pułtusku, w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Autorka licznych publikacji z zakresu prawa pracy na łamach m.in. “Rzeczpospolitej”, “Gazety Prawnej”, Wydawnictwa C.H.Beck, Wydawnictwa Wiedza i Praktyka. Redaktor merytoryczny poradnika dla pracowników działów personalnych “Płace w Firmie” wydawanego przez Wydawnictwo Wiedza i Praktyka. Współautor Komentarza do Kodeksu pracy pod redakcją dr. Krzysztofa Walczaka Wydawnictwo C.H.Beck. Członek Stowarzyszenia Prawa Pracy.
Justyna Tyc-Brzosko
r.pr. Justyna Tyc-Brzosko

Senior Associate w Domanski Zakrzewski Palinka (DZP)

Krzysztof Walczak
Prof. UW dr hab. Krzysztof Walczak

Prof. UW dr hab. Partner w C&C Chakowski&Ciszek

Partner kancelarii C&C Chakowski & Ciszek. Doktor habilitowany nauk prawnych i wykładowca prawa pracy i ubezpieczeń społecznych na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w tematyce fuzji, przejęć i restrukturyzacji zatrudnienia.
Marcin Wojewódka
dr r.pr. Marcin Wojewódka

Radca prawny, założyciel Kancelarii Wojewódka i Wspólnicy

Radca prawny, doktor nauk ekonomicznych, założyciel i wspólnik zarządzający Kancelarii Wojewódka i Wspólnicy.
Dorota Zaperty-Łukasik
Dorota Zaperty-Łukasik

Senior HR Manager w C.H. Robinson

Jolanta Zarzecka-Sawicka
r.pr. Jolanta Zarzecka-Sawicka

Partnerka w Grant Thornton Poland

Partner at Grant Thornton Poland, Attorney-at-law, Radca Prawny, Labour Lawyer. Od 20 lat doradza pracodawcom we wszelkich aspektach prawa pracy, w sprawach indywidualnych i zbiorowych, także zwolnień grupowych. Jest specjalistką w sprawach związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, w tym w zakresie kontraktów menedżerskich oraz umów o zakazie konkurencji. Doradza w sprawach związanych z ustalaniem zasad wynagradzania, nagród i premii oraz warunków odpraw.

Agenda Konferencji HR, KADRY, PŁACE '25

Co wyróżnia Konferencję HR, KADRY, PŁACE ‘25 Wyzwania i trendy? To dziesiątki aktywności i inspirujących dyskusji, ponad 30 ekspertek-ów, gotowych podzielić się z Tobą swoją wiedzą. Pobierz broszurę o konferencji i sprawdź wyjątkowość wydarzenia, które realnie wspiera profesjonalistów kadr, płac i HR w rozwoju kariery!

Recenzje uczestników

„Jesteśmy pod nieustannym wrażeniem aury, jaką spiritus movens tego przedsięwzięcia Monika Smulewicz roztacza nad całą społecznością kadr i płac. Jak ją integruje i napędza do ciągłego rozwoju, i przekraczania kolejnych granic”

Marcin Wojewódka Kancelaria Wojewódka i Wspólnicy

„Dzień wypełniony po brzegi panelami ekspertów. Do tego cudowne i porywające power speech’e. No i prowadzenie - majstersztyk”

Joanna Cur Radczyni prawna

„Najbardziej niepowtarzalne wydarzenie dla branży HR. Wypełnione po brzegi ekspertami i praktykami HR”

Rafał Gawroński Symfonia

„Kosmiczne wydarzenie!”

Paweł Sych Radca pracy PCS | Littler

„To dzień pełen pasji, wiedzy, humoru oraz inspiracji”

Patrycja Radecka

„Dzięki tej Konferencji poszerzyliśmy naszą wiedzę o aktualne przepisy prawne, nowoczesne trendy i sprawy związane z działami HR, kadry, płace”

CleverTax

Bilety

Zapisz się na listę oczekujących, aby skorzystać z oferty specjalnej!

Szczegóły wkrótce

Bilet
Standard

  • zaproszenie na KONFERENCJĘ HR, KADRY, PŁACE ’24. Wyzwania i trendy
  • welcome pack dla Uczestnika_czki
  • przerwy kawowe oraz lunch
  • imienny certyfikat uczestnictwa w wersji drukowanej
  • dostęp do Stref Rozwoju
Szczegóły wkrótce

Bilet
Plus

  • zaproszenie na KONFERENCJĘ HR, KADRY, PŁACE ’24. Wyzwania i trendy
  • welcome pack dla Uczestnika_czki
  • przerwy kawowe oraz lunch
  • imienny certyfikat uczestnictwa w wersji drukowanej
  • dostęp do Stref Rozwoju
  • dostęp do 15 notatek wizualnych paneli eksperckich i power speechy po Konferencji
  • dostęp do ponad 15 nagrań wideo najlepszych paneli eksperckich i power speechy po Konferencji
Szczegóły wkrótce

Bilet
Premium

  • zaproszenie na KONFERENCJĘ HR, KADRY, PŁACE ’24. Wyzwania i trendy
  • welcome pack dla Uczestnika_czki
  • przerwy kawowe oraz lunch
  • imienny certyfikat uczestnictwa w wersji drukowanej
  • dostęp do Stref Rozwoju
  • dostęp do 15 notatek wizualnych paneli eksperckich i power speechy po Konferencji
  • dostęp do ponad 15 nagrań wideo najlepszych paneli eksperckich i power speechy po Konferencji
  • gwarantowane miejsce w sektorze zlokalizowanym blisko sceny
  • zaproszenie na uroczystą Galę w hotelu Sofitel, prowadzoną przez Jarosława Kuźniara i Monikę Smulewicz

Bilet B2B

Planujesz udział większej liczby uczestników?

Partnerzy

Partner platynowy

Partner złoty

Partner wydarzenia

Partner medialny

Partner technologiczny

FAQ

W jakich godzinach odbędzie się Konferencja Konferencja HR, KADRY, PŁACE '24. Wyzwania i trendy?

Rejestracja na konferencję otworzy się dla Gości już o godzinie 8:00. Na wspólną kawę zaprasza w tym czasie Zespół HR na Szpilkach® i Eduwersum®. Oficjalne otwarcie wydarzenia przewidziane jest na godzinę 9:00. Zakończymy punktualnie o godzinie 17:00. Po chwili przerwy, osoby z Biletami Premium, zaproszone zostaną na uroczystą Galę, która odbędzie się w godzinach 19:00 - 22:00. Podczas Gali prowadzonej przez Monikę Smulewicz i Jarosława Kuźniara odbędzie się uroczyste rozdanie naród. Stali bywalcy wiedzą, że to niezwykle prestiżowa przestrzeń networkingowa. Galę uświetni koncert-niespodzianka! W tym roku wystąpi jeszcze większa gwiazda!

Dla kogo jest ta konferencja?

Wydarzenie skierowane jest do osób zaangażowanych zawodowo w obszar zasobów ludzkich. Największą korzyść z uczestnictwa znajdą: specjalistki i specjaliści kadr, płac, rekrutacji i HR Business Partnerzy, dyrektorki_orzy, menedżerki_owie, a także przedsiębiorczynie_cy, którzy odpowiadają za zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacjach oraz właścicielki_e, pracowniczki_y biur rachunkowych. Konferencja to idealnie miejsce dla osób, które cenią profesjonalizm, eksperckość i wysoką jakość wydarzeń na żywo.

Czy mogę kupić więcej niż jeden pakiet? Czy otrzymam specjalną ofertę dla członków mojego zespołu?

Naturalnie! Konferencja HR, KADRY, PŁACE 2024. Wyzwania i trendy to doskonałe miejsce do integracji połączonej z wymianą wiedzy i dobrych praktyk członków zespołu. Rejestrując się na wydarzenie, wybierz odpowiednią liczbę pakietów (jeden pakiet dla jednej osoby). W uwagach do zamówienia podaj imiona i nazwiska oraz adresy e-mail tych osób.

Czy będzie można porozmawiać z prelegentami i zadać im pytania?

Wydarzenie odbywa się w formule stacjonarnej, na żywo. W programie przewidzieliśmy odpowiedni czas na przerwy, swobodne rozmowy oraz specjalne Strefy Rozwoju, w których będzie można w spokojnej atmosferze zadać pytania i porozmawiać bezpośrednio z prelegentk_ami, panelistk_ami, ekspertk_ami i innymi uczestnikami.

Jestem Absolwentką_tem Akademii Eduwersum® (AMKP, AHR, AZC, AM, AKW, APP). Czy mogę skorzystać z kodu rabatowego 10% na zakup pakietu konferencyjnego?

Kod rabatowy przysługujący Absolwentom Eduwersum można wykorzystać rejestrując się na wydarzenie. Jeśli masz wątpliwości, czy kod rabatowy Ci przysługuje, skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży, który sprawdzi status Twojego zamówienia i pomoże je sfinalizować: [email protected]. Pamiętaj, że kod zadziała tylko na pakiet konferencyjny dostępny w standardowej cenie (nie obowiązuje na czas promocji).

Czy za udział w wydarzeniu otrzymam fakturę? Czy mogę otrzymać fakturę proformę lub z odroczonym terminem płatności?

Tak, wystawiamy faktury. Istnieje również możliwość wystawienia faktury z odroczonym terminem płatności. W obu przypadkach, po złożeniu zamówienia i zakończeniu rejestracji, napisz e-mail na adres [email protected]. Nasz Dział Księgowości skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły. Faktury wysyłamy w formie elektronicznej.

Czy za udział w wydarzeniu otrzymam certyfikat?

Tak, każda uczestniczka i uczestnik Konferencji otrzymuje imienny, drukowany certyfikat poświadczający udział w wydarzeniu. Nie jest on dodatkowo płatny.

Czy bilet na konferencję otrzymam mailowo, czy zostanie przesłany pocztą?

Potwierdzenie uczestnictwa w Konferencji HR, KADRY I PŁACE 2024. Wyzwania i trendy otrzymasz tuż po dokonaniu płatności, w wiadomości e-mail. Przed wydarzeniem skontaktujemy się z Tobą, przekazując szczegółowy harmonogram. 
W dniu wydarzenia, rejestrując się w recepcji konferencyjnej, otrzymasz identyfikator. Jeśli masz wątpliwości, czy Twoje zgłoszenie jest aktualne, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem [email protected] lub pod numerem telefonu +48 508 252 000.

Kto organizuje wydarzenie i jak mogę się z nim skontaktować?

Wydarzenie organizowane jest przez HR na Szpilkach®. Aby się z nami skontaktować, napisz e-mail na adres: [email protected]. W przypadkach niecierpiących zwłoki – prośba o kontakt telefoniczny pod numerem +48 508 252 000.

Czy jest parking?

Hotel Sofitel Victoria zlokalizowany jest w centrum Warszawy - przy Placu Piłsudskiego. Wokół jest wiele miejsc parkingowych zlokalizowanych "przy ulicy" - pamiętaj jednak, że jest to strefa płatnego parkowania. Miejsca parkingowe zlokalizowane są również w podziemiach Hotelu (wjazd od ulicy Pasaż Niżyńskiego), jednak parking nie jest wliczony w cenę biletu konferencyjnego.

Kontakt

Kontakt dla Uczestniczek_ów:

Wioleta Milewska


Planujesz udział większej liczby uczestniczek_ów?
Irena Denisiuk
Menedżerka ds. sprzedaży programów rozwojowych


Kontakt dla Partnerów:

Katarzyna Romanowska

Zapytaj o ofertę B2B

Zapoznałam_em się i zgadzam się z Polityką Prywatności. Swoje dane kontaktowe pozostawiam świadomie i dobrowolnie. Mam świadomość, że mogę zażądać poprawiania swoich danych osobowych, ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia.

Strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google obowiązują polityka prywatności i warunki usługi.

Dziękujemy!