Polityka Jakości
Rozpoznając potrzeby rynku i Klientów oraz inwestując w wyposażenie szkoleniowo dydaktyczne jesteśmy w stanie zaoferować szkolenia i usługę po szkoleniową, które są niezbędne przy podnoszeniu kwalifikacji, aktualizacji wiedzy oraz awansach,. Działania te realizowane są przez :
- Zaspokajanie potrzeb klienta poprzez oferowanie mu szkoleń zgodnych z potrzebami rynku
- Planowanie i modernizacja już istniejących szkoleń
- Przeprowadzenie corocznej oceny trenerów
- Wysoka jakość oferowanych szkoleń
Doskonaląc stałą kadrę naszej firmy, znającą wymagania Klientów, dążymy do maksymalizacji wzrostu kompetencji i uprawnień zawodowych u wszystkich osób, które biorą udział w szkoleniach.
Wdrażamy i doskonalimy system zarządzania jakością wg PN-EN ISO 9001:2015 z wiarą, że pomoże nam jeszcze lepiej poznawać i realizować wymagania klientów i funkcjonować zgodnie z literą prawa.
Zatwierdziła Monika Smulewicz 15.01.2021