Polityka Jakości
Polityka jakości
Jako firma szkoleniowa wspieramy przedsiębiorstwa w osiąganiu efektów biznesowych poprzez oferowanie im kursów i szkoleń z obszaru prawa pracy, kalkulacji wynagrodzeń oraz zasad zarządzania kapitałem ludzkim. Naszym atutem jest:
- elastyczność,
- profesjonalizm,
- skuteczność.
Rozpoznając potrzeby rynku i Klientów oraz inwestując w wyposażenie szkoleniowo dydaktyczne jesteśmy w stanie zaoferować szkolenia i usługę poszkoleniową , które są niezbędne przy podnoszeniu kwalifikacji, aktualizacji wiedzy oraz awansach. W celu zapewnienia Naszym usługom najwyższej jakości ustanowiliśmy Politykę Jakości, której realizacji służy wdrożony System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami Normy PN-EN ISO 9001:2015 -10. Utrzymanie wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością jest priorytetem Właściciela i pracowników firmy, którzy deklarują pełne zaangażowanie w realizowaniu wynikających z polityki jakości celów jakości:
- Zaspokajanie potrzeb klienta poprzez oferowanie mu szkoleń zgodnych z potrzebami rynku.
- Planowanie i modernizacja już istniejących szkoleń.
- Przeprowadzenie corocznej oceny trenerów.
- Wysoka jakość oferowanych szkoleń.
Właściciel firmy i pracownicy zobowiązują się do spełniania mających zastosowanie wymagań oraz do ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością w tym realizowania wynikających z wyznaczonych celów jakości oraz rozpowszechnionych wśród pracowników działań wynikających z polityki jakości.
Wydanie nr 2
Zatwierdził Zarząd 19.01.2023